Red Devil [MOC]

Jakiś czas temu pokusiłem się o kolejnego MOCa w swoim wykonaniu. Nie wiem czemu, ale za każdym razem jak już coś buduję to są to albo kosmiczne bazy, albo auta. A jeśli mowa o tych drugich, to coś na wzór hot-rodów. Ponieważ kiedyś już popełniłem to przestępstwo i upubliczniłem swoje autko (wpis o duchu prohibicji) postanowiłem powtórzyć próbę. Wyszło…inaczej. ;) Miało być groźnie i mocno, ale po pewnym czasie od publikacji na forach tematycznych wiem, co można by jeszcze zmienić. Obiecuję poprawić przy kolejnym modelu nad którym pracuję. Ale „green hornet” to póki co pieśń przyszłości. Teraz zapraszam do obejrzenia mojego kolejnego MOCa. Red Devil w pełnej skali.

Pojazd jest praktycznie w skali minifiga. Należy do niego dodać jedynie po dwa plate do nóg i jest ok. Do wykonania użyłem przede wszystkim plate, w tym modyfikowanych, trochę bricków, cztery koła i kilka elementów przezroczystych. Technik wyszukanych brak. :) Elementy głównie w kolorze czerwonym i czarnym oraz flat silver i metalic silver na silnik. Budowa zajęła dwa wieczory, czyli łącznie ok 4 godzin. Muszę jednak przyznać, że mam spore braki w zasobach części. Wszystko jednak do nadrobienia. Tylne koła z zamysłem bieżnikowane, choć przyznam, że mniejszy wyglądałby lepiej.

Auto od początku skojarzyło mi się z jakąś mocną nazwą z racji lekko ostrzejszego charakteru. Aby go podkreślić dodałem czerwone rogi na klapie bagażnika i stąd też czerwony diabeł.

I na koniec małe zestawienie ze wspomnianym „Duchem prohibicji”.

hot rod red devil ghost

Uwagi mile widziane. :)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Lego, MOC i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

