Duch prohibicji [MOC]

Czy nie macie czasem tak, że nagle nachodzi Was ochota na zbudowanie czegoś? Korci, żeby zabrać się za klocki i stworzyć cokolwiek? Ja właśnie taki miałem piątek, czego efektem jest ten niewielki MOCyk. Ponieważ nie wiedziałem od czego zacząć postawiłem sobie ambitniejsze zadania zrobienia czegoś z ograniczonej ilości elementów. Najprostszym było wysypanie worka z polybagami i zrobienie czegoś z elementów wchodzących w ich skład. Przyznam, że mam ich kilkadziesiąt, więc klocków się trochę zebrało, nie mniej jednak wcale nie było łatwo dobrać elementy by zrobić coś spójnego. Ale po rekonesansie poszło już szybko.
Wybór padł na małego Hot – Roda w kolorze czarnym, pachnącego czasami prohibicji. Auto jest więc pojazdem gangstera, który ma sentyment do czasów prohibicji, nawet dokładnie tak się ubiera i postanowił posiadać pojazd trącający okresem wielkiego kryzysu, z modyfikacją adekwatną do dzisiejszych czasów. Dość lania wody. Kilka zdjęć mojego „ograniczonego” MOCa. ;)

Autko koloru czarnego jak już wspomniałem. Dodatkowo rama oraz większość silnika w kolorze ciemnoszarym. Część elementów (dokładnie pięć) silnika w kolorze flat silver. Akurat takie posiadałem w ww. zbiorze elementów. Do tego dodać należy części przezroczyste – światła przód i tył oraz szyby kabiny. Zastosowałem małą modyfikację opon wciskając jedne w drugie, a w przypadku tylnych dodając koła kolejki (małe) jako trzecie. Tylne koła mimo takiego karkołomnego połączenia kręcą się. :)

Pojazd jest autem gangstera, więc ma ograniczoną widoczność do wnętrza kabiny, pancerne drzwi, co widać oraz mały bagażnik do przewozu czegokolwiek. Oczywiście umowny. Jedynym elementem nie pochodzącym od polybagów jest figurka, która pochodzi z piątej serii minifigurek. Cóż. Mój pierwszy Hot Rod za mną. I nie miało znaczenia przy zabawie tworzenia to, że ilość i zakres części był ograniczony. Pozdrawiam i naprawdę polecam takie odstresowujące jedno wieczorne tworzenie. :)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Lego, MOC i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Duch prohibicji [MOC]

  1. Morgen pisze:

    coś pięknego :D stary, masz zajebisty talent :-)

  2. Andrzej z Bydgoszczy pisze:

    Super auto, te czarne limuzyny miały w sobie prawdziwego ducha, ta idealnie wpasowuje się w lata prohibicji.

  3. wesyr pisze:

    bardzo przyjemna produkcja

  4. tbzz2013 pisze:

    Ha! Dzięki bardzo za komentarze. Przyznam, że temat Hot-Rod zawsze mi się podobał, stąd może i szybka decyzja właśnie na taki pojazd. Kolejny postaram się bardziej dopracować oraz wykonać ze wszystkich dostępnych elementów. Dzięki! :)

  5. Pingback: Red Devil [MOC] | Lego's soul

Skomentuj

