Scenki z klasycznymi zestawami – ankieta

Przeglądając zasoby zgromadzone do tworzenia recenzji i opisywania zestawów stwierdziłem dziś, że w ramach „zabawy” klockami udało mi się stworzyć kilka scenek z ich wykorzystaniem. Z tego co widzę, czasem były to sytuacje będące dopełnienie recenzji polegające na wkomponowaniu zestawów w scenerię (szczególnie w serii castle), a czasem były to poprostu sceny wzorowane na klasycznych katalogach Lego. Niejednokrotnie wychodził z tego mały MOC.

Ponieważ naszła mnie chęć na stworzenie kilku kolejnych obrazów a’la katalogi z lat 80-tych, czy 90-tych i nie mam pomysłu czy ma to być kolejne nawiązanie do czasów rycerstwa, czyli coś z czasów castle, czy ma być to ponownie połączenie zestawów miejskich (town) i 9V pociągów (train)? Czy może coś trudniejszego czyli jakaś scenka z ciemnym tłem i gwiazdami, czyli klasyczne i fantastyczne space? Czy może powinno to być pierwsze zestawienie z zestawami pirackiej serii?

Tu prośba więc do Was. Skoro sam mam problem by zdecydować, proszę zróbcie to za mnie i w zamieszczonej poniżej ankiecie wybierzcie serię, która ma być motywem przewodnim kolejnej scenki z zestawami. Stworzona kompozycja będzie z tych większych, jeżeli oczywiście zestawy i elementy mi na to pozwolą..

Może z czasem stworzę coś w rodzaju katalogu online przedstawiającego drugie życie klasycznych zestawów. ;) A na koniec mały zbiór wybranych zdjęć ze scenkami wykonanymi przeze mnie.

Castle

Lego 1974 44                   Lego 1974 42

lego 6103 moc 6                  lego 6103 moc 8

Lego 6075 moc 1                Lego 6075 moc 13

                

lego 6012 20                  lego 6035 22

lego 6039 25                  lego 6039 23

Town

Lego 6378 2                Lego 6378 1

lego train scene tbzz 8                lego train scene tbzz 11

lego 6356 023                lego 6659 3

lego 6524 5 2                 lego 6672 6

Pozostałe

lego 886 18    lego 6285 tbzz 1    lego 6820 14

Ten wpis został opublikowany w kategorii Lego, Scenki z zestawami i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Scenki z klasycznymi zestawami – ankieta

  1. Jaskier pisze:

    Ten Twój przemarsz armii rycerzy wygląda fantastycznie.
    Nie wiem, czy widziałeś na moim fanpejczu – od kilku wrzucam tam raz dziennie zdjęcie jakiegoś MOC-a. Będziesz sławny. :D

    A teraz rób Castle albo Piratów. :P

  2. Zagłosowałem na Castle, ale za Piratów też się nie obrażę. Bardzo fajne te scenki!

  3. Mateyo82 pisze:

    W moim przypadku zapewne wiesz co wybrałem. :) A odnośnie scenek to ktoś wykorzystał jedną z nich jako demotywator: http://demotywatory.pl/4541145/SimCity-i-Cities–Skylines-mojego-dziecinstwa.

Skomentuj

