Lego 5003082 Classic Pirate Minifigure by Nori

Ponieważ klimaty pirackie są cały czas żywe w mojej głowie, planach i na tej stronie, jakże ucieszyła mnie recenzja małego współczesnego i bonusowego zestawu napisana przez mistrza recenzji, czyli Noriego. Mowa o zestawie 5003082, który w perfekcyjny sposób opisał autor na swojej stronie poświęconej piratom.

Szczerze przyznam, że odkąd interesuję się serią, zawsze podobały mi się niewielkie promocyjne zestawy. I tak jest w tym przypadku. Ponadto wydaje mi się, że w dużej mierze nawiązuje on do klasycznej serii (o czym pisze także autor). Tym co mnie najbardziej razi we współczesnych zestawach, a także i  w tym, to to jak dziś wyglądają palmy. Jak dla mnie nie mają porównania do klasycznych drzewek znanych ze starych zestawów.

Nie mniej jednak, serdecznie polecam zajrzeć na stronę autora i poczytać, bo zestaw wart jest zapoznania się z nim (chociażby z racji pewnej unikatowości), a recenzja napisana została tak, że czyta się z dużą przyjemnością. Zapraszam na pirackiego bloga!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Lego, Pirates, Reblog i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

