Inferno by Migalart, czyli space w piekielnym ujęciu

W niedzielny wieczór na forum Zbudujmy To, znanej stronie fanów Lego, ujrzałem coś, co mnie zwaliło z nóg. MOCa kolegi Migalarta przedstawiającego bazę kosmiczną stylizowaną na klasyczne space w objęciach lawy. Zresztą, co ja będę pisał, sami zobaczcie.

Fotka za zbudujmy.to

Tak tak, dobrze widzicie. To jest lawa. Lawa i piękna baza dzielnych „spacemenów”. Mnie wykonanie i szczegóły zwaliły z nóg. Zainteresowanych odsyłam na wpis na stronie Zbudujmy To. A autorowi składam gratulacje pomysłu, zgrania tych wszystkich elementów i zapierającego dech w piersiach wykonania. Migalart. Chylę czoła. :)

ps. w najbliższym czasie trochę nowych zestawów w kolekcji, dokończenie MOCa z hangarem oraz kilka słów o pierwszej rocznicy działania tej strony.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Lego, Reblog i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Inferno by Migalart, czyli space w piekielnym ujęciu

  1. Mateyo82 pisze:

    Bez wątpienia… ten MOC autentycznie zwala z nóg! Gratuluję autorowi pomysłu.

  2. Pingback: Mustafar – Star Wars by Migalart! | Lego's soul

Skomentuj

