Konwersja Lego 6833 Beacon Tracer

Wybaczcie, że skaczę tak po tematach..raz technic, raz castle, raz town..wszystko zależy od tego co mnie akurat natchnie. No ale czy nie od tego jest blog? ;) Piszesz, co akurat myślisz..Wczoraj wieczorem coś mnie uderzyło i grzebiąc po sieci wpadłem na dwie małe modyfikacje jednego z niewielkich setów z serii space, czyli 6833 Beacon Tracer. I w jednej chwili zrobiłem ich małą bandę. Konwersja polegała na zrobieniu odpowiedników oryginału w innych barwach, charakterystycznych elementach dla danej frakcji (np. z różnymi panelami), czy oczywiście z zastosowaniem odpowiednich minifigów i kolorów elementów trans. Tam, gdzie dana seria nie posiadała antenek we właściwych dla siebie kolorach, zastosowałem poprostu czarne.
Efekt krótkiej wieczornej pracy. Beacon Tracer i jego modyfikacje:

lego 6833 conversion 2

Tego typu modyfikacje przeróżnych zestawów, głównie z serii kosmicznej, dostępne są szeroko w sieci. Czy to w przypadku 6833, czy innych polegają raz na zmianie tylko kolorystyki, figurek i charakterystycznych elementów ( tak jak w moim przypadku), a innym razem dotyczą zmiany całości, gdzie tylko ogólny zarys pozostaje bez mian.

lego 6833 conversion 3

W moim przypadku osiągnąłem zamierzony cel i za pomocą elementów poszczególnych frakcji uzyskałem przedstawiciela tematów : Futuron, Blacktron I, Blacktron II i Space Police. Oczywiście do tego oryginał, czyli M-Tron.
Przychodzi mi do głowy, czemu Lego nigdy nie wypuściło dokładnie takiego samego zestawu w innych kolorach i innej przynależności. Seria space dawała w tym zakresie chyba najlepsze możliwości. Wydaje mi się, że fajnie by to wyglądało, gdybyśmy mieli do dyspozycji takie same pojazdy/statki kosmiczne, tylko innych odłamów space. I wydaje mi się, że wcale nie wyglądałyby tak samo. Widać to dobrze na fotkach. Mimo takiego samego kształtu zastosowana kolorystyka, zarówno elementów stałych, jak i przezroczystych, zmienia charakter pojazdów.

Jako, że mamy tu przedstawicieli kilku frakcji, krótkie pytanko i ankieta do Was. Który z pojazdów sprawia najlepsze wrażenie? W czyich barwach? Ja mam swoich dwóch faworytów, ale o tym, jak zakończy się ankieta.

A teraz jeszcze kilka zdjęć poszczególnych pojazdów w dwóch ujęciach, ukazujących tył i przód autek.

Ujęcie pojazdów z przodu.

                       lego 6833 conversion 11   lego 6833 conversion 9

                       lego 6833 conversion 12    lego 6833 conversion 6

Tył pojazdów, gdzie dobrze widać różne panele, właściwe dla poszczególnych frakcji.

             lego 6833 conversion 10     lego 6833 conversion 8

             lego 6833 conversion 13     lego 6833 conversion 7

lego 6833 conversion 4

Podsumowując. Jeden szybki impuls w głowie,  kilka chwil zastanowienia, jakaś godzina na zebranie elementów i dalsze trzydzieści minut na ich złożenie. Pięć wersji Beacon Tracera do wyboru. Może następnym razem pokuszę się o większe pojazdy w ujęciu różnych frakcji w ramach Lego space. Pozdrawiam.Kosmicznie ;)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Lego, MOC, Porównania zestawów, Space i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Konwersja Lego 6833 Beacon Tracer

  1. Mateyo82 pisze:

    He he! Lubię takie porównania. :) Najlepiej wygląda Blackton I ale i Blacktron II też pasuje.

  2. bev pisze:

    Classic space to jedna z najlepszych serii jakie wyszły. Świetne zestawienie. dla mnie najlepszy Blacktron I

  3. tbzz2013 pisze:

    Dokładnie, nie ma to jak Blacktron I. Mam dwa sety z tej serii. I trzeci niekompletny. 6941..Niestety wybrakowany element ekstremalnie niedostępny..tylna część owiewki w kolorze trans yellow.

    • bev pisze:

      to prawda. battrax generalanie cięzki do dostania, do tego jeszcze cięzej w dobrym stanie go dorwać…space ma niepowtarzalny klimat, którego już mam wrażenie po 1992 roku nie udało im się (moim zdaniem) w żadnej serii odbudować. Sam posiadam prawie cała serię M:Tron (jeszcze dwa największe do kompletu zostały – 6956 i 6989) potem przyjdzie czas na pozostałe serie spejsowe.

      • tbzz2013 pisze:

        Mi jakoś ciężko idzie zbieranie M:Trona, choć cztery sztuki są. Najbardziej boleję na battraxem, który kiedyś kupiłem bez tej owiewki licząc, że się uda gdzieś ją dostać..się przeliczyłem. A szkoda bo to set w dobrym stanie z instrukcją..
        I zgadzam się, że po IcePlanet i ostatnimi Space Police to już nie to samo. Classic, M:Tron, Futuron, Blacktrony I i II..ech…

  4. Pingback: Modyfikacja Lego 6833 Beacon Tracer raz jeszcze | Lego's soul

  5. Cure All Pill pisze:

    Bardzo ładny, to był mój pierwszy Lego zabawki przestrzeni . Mam związane z tym stanowiskiem w moim blogu bo przeglądu Beacon Tracer dziś .
    Jest to jeden z moich ulubionych zabawek z dzieciństwa .

  6. Pingback: Czas podsumowań, czyli 2014 rok z Lego’s soul | Lego's soul

Skomentuj

