Chyba jestem jakiś uszkodzony…(kolekcja up! again)

Tak sobie myślę..czy wszystko ze mną w porządku? Czemu? A to temu, że ponownie wpadło w moje ręce kilka zestawów klasycznego Lego z lat 80 i 90 (czyli z tych, które kolekcjonuję).  Czasem się zastanawiam gdzie to wszystko zmierza? Co z tym zrobię. Nie powiem, mam kilka pomysłów. Kilka z nich wymaga miejsca i rozgłosu, kilka podróży z całym tym majdanem. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na tą chwilę nie chcę zdradzać planów. Dobrze by było, gdybym jakimś sposobem nadal odzyskiwał starocia. Tak by nadać im nowe życie, wzbudzić wspomnienia i dzisiejszym (młodym) fanom Lego pokazać, czym kiedyś się fascynowaliśmy, dokąd nas to zaprowadziło i jakie jest to z przeszłości a jakie jest to z dziś.

Wracając do tematu – oto zwyczajowa lista zestawów :

6678 Pneumatic Crane,
6362 Post Office,
6606 Road Repair Set,
6604 Formula 1 Racer,
6505 Fire Chief’s Car,
6648 Mag Racer.

Jak widać powyżej, głównie klasyczne lego z lat 80. Nie ukrywam, że najbardziej zadowolony jestem z 6362. Pisałem o tym recenzując 6651 Mail Van gdzie stwierdziłem, że bardzo chętnie zestawiłbym go z Post Office. No i się udało :)
Wszystkie zestawy z instrukcjami, pudełko do jednego. Ponieważ wszystkie sety dopiero w drodze, to myślę, że po weekendzie kolejna porcja fotek nowych zestawów w kolekcji. Wszystkie posiadane, jak zwykle na Bricksecie.

Tak więc podsumowując jedno ciśnie mi się na usta.. Quo Vadis ?
Z pozytywnym pozdrowieniem :)

Aktualizacja (29.06):
Małe opóźnienie (nie pierwszy raz) wkradło się w prezentację fotek. Jutro powinny się tu znaleźć :)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kolekcja, Lego i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Chyba jestem jakiś uszkodzony…(kolekcja up! again)

  1. Anonim pisze:

    Dokąd to zmierza? Hmm… może powinieneś otworzyć muzeum starych zestawów Lego bo w tym tempie mieszkania Ci w końcu zabraknie. ;)

  2. tbzz2013 pisze:

    Tak..coś takiego chodziło mi po głowie. Ale jak na tą chwilę to mimo wszystko moje zbiory są za małe i są w nich głównie (piszę tylko o setach z lat 80 i 90 bo te uważaj za kolekcję) niewielkie zestawy. Jeszcze dużo przede mną coś mi się wydaje.

Skomentuj

