Polybagi, polybagi…Lego 30253

Tak jak pisałem na początku uzewnętrzniania się poprzez tworzenie tej strony, czasem będę odnosił się do tego, co obecnie jest na rynku. Jak nie jednemu z nas, wpadł mi w ręce, w ramach dodatku do magazynu Cartoon Network, mały zestaw promocyjny 30253 Leonidas’ Jungle Dragster traktujący o serii Chima. Ponieważ nie będę tu tworzył recenzji, a w sieci są już bardzo dobrze napisane  przez kolegów (chociażby na Lugpolu , czy na 8studs ), napiszę tylko, że zestaw niczym nie powala. Ot kilka klocków, w tym w kolorze ‚Flame Yellowish Orange’, wśród których zawsze znajdzie się coś pożytecznego dla każdego. Jednak, jak już pisałem, jako zbieracz tych małych woreczków :) musiałem go mieć.
Mój egzemplarz niestety zaskoczył mnie negatywnie dwoma niuansami, widocznymi na zdjęciach poniżej. Pierwszy to zjajowacone małe opony, tak jakby dłuższy czas były spłaszczone, a dwa to jakby brudna instrukcja.

Poza tym bez uwag i oczywiście, mimo wszystko wart zakupu :)

30253 tbzz 130253 tbzz 230253 tbzz 330253 tbzz 430253 tbzz 530253 tbzz 6
30253 tbzz 830253 tbzz 1230253 tbzz 1130253 tbzz 1030253 tbzz 9
30253 tbzz 7

Ten wpis został opublikowany w kategorii Lego, Polybag. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

