Kolekcja – zdjęcia cz.I

Jak pisałem wcześniej wrzucam poglądowe fotki starych zestawów z kolekcji. Zdjęcia nie są typową recenzją. Na fotkach trochę technic z dawnych lat. Zestawy małe, ale bardzo bawialne, z ciekawymi modelami alternatywnymi. Szczególnie 8820. W kolekcji jeszcze 8815 , chyba najbardziej popularny na początku lat 90 w naszym kraju oraz nieco starszy 8832 i z końca lat 90, zestaw..hmm „mini” (swoją drogą, brak dziś odpowiednika takich maluchów z serii technic), czyli 8246. Mimo, iż zestawy posiadam w komplecie elementów, tylko do trzech instrukcję, a do jednego pudło. To 8815, jeszcze mój własny z dzieciństwa. Jak na tą chwilę nie udało mi się zdobyć jeszcze jednego zestawu, który miałem w latach 90, czyli  8024  Universal Set. Poszukiwania trwają. :)

Zdjęcia.

 ??????????????????????????????????????

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kolekcja, Lego. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Kolekcja – zdjęcia cz.I

  1. Szuwar pisze:

    8815-1: Speedway Bandit, dzięki temu zestawowi i dodatkowi kół z 6641, mój brat nauczył się jak robić duże modele samochodów. Wiedzę tą oczywiście szybko wchłonąłem :D

Skomentuj

