Trochę historii

Witam  wszystkich  bardziej i  mniej dorosłych  fanów Lego. Jako że wiek mój mieści się w przedziale pomiędzy  cyframi  trzy  i cztery  z przodu, dojrzałem  chyba do  podzielenia się tym, co w  człowieku drzemie, a  co  początek  swój  miało wraz z pięknem zachwytu, gdy  jako  dziecko w 1986 dostałem swój  pierwszy  zestaw Lego. Młodzieńcza  pasja trwała jakieś sześć lat, by powrócić do mnie wraz z oczekiwaniem na pierwszego potomka w 2009 roku, skutecznie  odstawiając na bok zaawansowane modelarstwo. Od  tego  czasu, wraz  z wrażeniami z dzieciństwa, które  powróciły tak  wyraźne, moją pasją  na nowo  stały się  klocki Lego. To co  pojawi  się na blogu, będzie  moją subiektywną  oceną tego  czym  są  dziś  klocki  Lego,  z  wyraźnym  powrotem  do  lat  80  i  90.  Pojawiać  się,  w  miarę możliwości, będą także moje spojrzenia na to co dziś jest na rynku. Cóż.  Miłego czytania, oglądania i wspominania.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

